2011. február 21., hétfő

UFO nyúlra találtam

Nemrég kerestem egy anyagot, és az egyik dobozban megtaláltam egy félig kész nyulat. A szabásmintát is tartalmazó egységcsomagot még tavaly húsvétkor kaptam nővéremtől, akkor neki is álltunk. Csak időközben elfogyott a türelmünk, az időnk és a lelkesedésünk.....a nyuszi meg bekerült a "majd egyszer ezt is megcsinálom dobozba, amit mostanában keveset nyitogattam.
De szerencsére most jól jött, hogy belenéztem, mert köhögősen, ágyban fekve, ülve jó kis móka volt befejezni a nyuszit. Szerintem az első olyan figura lett, amihez volt türelmem orrot hímezni, ruhát varrni, azt kidíszíteni. :o)
Íme a legújabb nyuszi: 
(majd megpróbálok jobb fotókat csinálni, de most csak a fehér fal és a kanapé volt "kéznél" :D )

1 megjegyzés:

  1. like like like :)
    megvizsgáltam,megfogdostam és még köldöke is van :D

    VálaszTörlés