2011. január 3., hétfő

Egy torta, nem torta....

Az igaz, hogy a tortáknak semmi köze a foltvarráshoz, de hát mégis saját kreálmány. És nagyon büszke vagyok rájuk, így most gondoltam megmutatom, mit is csináltam az irodai karácsonyi ebédre.
Azért kettő, és nem egy torta készült, mert a tavalyi olyan nagy sikereket ért el, hogy kisebb nyomásra megígértem, hogy csinálok megint egyet valamikor. Na, ez a valamikor december lett, így végül "hozzácsaptam" a karácsonyi desszert sütéséhez.
Tisztességes neve: Vörösboros, duplán csokis kuglóf.......Idén is jól sikerült. :o)
Íme a róla készült kép:

A másik büszkeségem pedig a hivatalos karácsonyi desszert, a Fehércsokis, ricottás torta gránátalma magokkal. Nyammmm......

Azt hiszem, ebből még készül egy pár darab... :o)

1 megjegyzés:

  1. ha készül, kérlek az éhenkórász vacsoravendégnek is szóljatok ;)

    VálaszTörlés