2010. szeptember 9., csütörtök

TÁBOR - Tatabánya, 2010.

Foltvarrós életem első táborában Tatabányán voltam (ami egyébként szülővárosom, és ahol anyukám a helyi klub tagja......innen az "ötlet" :D ).

Érdekes három nap volt, megjártam az érzelmeim hullámvasútját. :o) Volt bennem lelkesedés, meglepetés, lendület, újra lelkesedés, megtorpanás, elbizonytalanodás, teljes káosz, fáradtság, erő gyűjtés, újabb lendület, csakazértismegcsinálom, pánik, düh, harag, magabiztosság, unalom.....de a végén mégis boldogság.

Én összesen 4 dologba fogtam bele, abból egy teljesen kész, és büszkén használom:












A hátizsákom majdnem kész:











A takaróm nagyrésze kész:



A házikó neszeszer.....hát. alig fogtam bele. Egy szép UFO lett belőle.... Majd egyszer. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése